rooftop terrace
PARQUIT

Old Scuola en parkrestaurant Parqiet hebben de handen ineengeslagen. Flanerend door het park is Parquit een prachtige locatie voor lunch en evenementen. Een prachtige locatie die ruimte biedt aan honderdvijftig personen, en waar de pizza’s van Old Scuola geserveerd worden. Stel je voor: dineren in het prachtige park onder de Euromast, tussen de bomen bij ondergaande zon – mooier wordt het niet!
locatie Parqiet
OLD SCUOLA'S ROOFTOP

Een bar, pop-up restaurant of evenement: welkom op Old Scuola’s Rooftop! Uitzicht op de skyline, ondergaande avondzon en klinkende glazen maken uw event er eentje om niet te vergeten.
Ruimte genoeg voor borrelen en cocktailparty’s voor tachtig personen, exclusieve ‘private dinners’ tot vijftig personen – mogelijkheden genoeg.
De mensen van Old Scuola zetten hun creatieve geest graag in voor uw feest!
  • Terrace_1
  • Terrace_2