Over old Scuola fullscreen
  • Napoli_04_Vinni
  • marco
  • daniel

Gestart in 2012 om de festival-business een trap onder zijn kont te geven op het gebied van kwalitatief eten, in ons geval als pizza-nerds. In de pizza-business proberen we in elke markt de nieuwe standaard neer te zetten als een katalysator voor het geheel. Beginnend met de NL festival scene in 2012. We are still going strong met meer dan 50 festivals per jaar in de Benelux (+ frankrijk).

Inmiddels zijn we niet enkel uitgegroeid tot cateraar op festivals & events, maar runnen we nu ook ons hoofdkwartier Old Scuola ‘The Restaurant’ waarmee we verdieping zoeken in onze keuken, reststromen en onze klanten élke dag de mogelijkheid geven om van onze pizza (en meer) te komen genieten. We bieden hier ook ruimte voor (zakelijke) events, groepsdiners en verkopen onze producten als geschenk of voor thuis.

De 3e tak van de Old Scuola enterprise is de party-catering waarmee we the best of both worlds combineren: onze hyperlokale keuken van het restaurant in combinatie met de ervaring van de grootschalige events. Deze combinatie zorgt voor een onbezorgde catering waarin niets ons in de weg staat. Op elke locatie, in iedere context.

• carousel2.3
  • carousel2.1